sk

Pozrieť si môžete 30 sekundový spot alebo predĺženú 2min verziu a ďalšie videá súvisiace s Loctite na Super Bowl na Youtube stránkel: www.youtube.com/loctite
Ďalšie informácie súvisiace s kampaňou nájdete na Twitter alebo Facebook stránke, kde sa môžete zapojiť do konverzácie o kampani:
@LoctiteGlue
a
www.facebook.com/loctite

Dňa 1. februára 2015 naši priatelia v USA po prvýkrát v histórii spustili TV reklamu počas najsledovanejšej športovej udalosti na celom svete; 49. ročníka zápasu Super Bowl. Super Bowl je jednou z najväčších televíznych udalostí v USA s viac ako 110 miliónmi divákov a v priebehu tohto večera dosiahol nový rekord - viac ako 28 miliónov tweetov.

TV reklama pod názvom „Positive Feelings“ bola odvysielaná v poslednej štvrtine zápasu a dosiahla úžasné výsledky. Po odvysielaní, sa stal Loctite trendy témou na sociálnych sieťach Twitter a Facebook, čo podporilo povedomie o značke Loctite v tlači a medzi spotrebiteľmi. Video zverejnené na Youtube stránke bolo počas prvých dní videné viac ako miliónkrát. TV spot, ktorý vytvorila kreatívna agentúra Fallon , predstavuje skupinu úplne bežných ľudí, ktorí oslavujú ich úspech, dosiahnutý vďaka Loctite, spevom a tancom, odetí v smiešnom oblečení.