História značky Loctite
Niečo z histórie


Loctite je jedna z popredných svetových značiek v segmente lepidiel, tmelov a produktov na povrchové úpravy. Používajú sa v priemysle a rovnako aj v domácnostiach. Produkty Loctite s vysokou kvalitou sú na trhoch vo viac ako 80 krajinách sveta. Ako svetový líder v oblasti lepidiel a produktov na tesnenie, prekračuje hranice, pracuje na zlepšovaní kvality a spoľahlivosti v oblasti automobilového priemyslu, elektroniky, leteckého priemyslu, biomedicíny, ale aj vo výrobných odvetviach. Loctite neustále investuje do výskumu a vývoja. Je to veľký záväzok voči zákazníkom a spotrebiteľom v oblasti kvality našich výrobkov.

2016

Kompletný relaunch celej rady sekundových lepidiel: nový dizajn a receptúra - teraz odolné voči vode, otrasom a extrémnym teplotám (od -50°C do +120°C)!

 

2014

Super Glue Power Flex re-launch. The strong and flexible Super Glue comes back on the scene with an even stronger key visual: the Hanging Man now hanged upside down from a flexible trampoline!

2012

Ďalšia inovovácia sekundových lepidiel Loctite. Na trh je uvedená nová receptúra tekutých sekundových lepidiel, ktorá je vodovzdorná a odoláva aj umývaniu v umývačkách riadu. V západnej Európe je na trh uvedená novinka Hybrid Glue. Hybridné lepidlo s priemyslom overenou receptúrou, odolnou proti vode, otrasom a tepelným zmenám. Ako ďalšia novinka je na trh uvedená nová epoxidová hmota Ultra Repair s nedráždivou receptúrou. Lepí, tmelí a opravuje. Je ľahko aplikovateľná, rýchloschnúca a po vytvrdnutí ako kameň.

2010

Uvedenie ďalšej inovácie v rade gélových sekundových lepidiel: Power Easy Gel, ktorý poskytuje viac času na lepenie, bez rizika okamžitého zlepenia prstov.

2008

 Na trh bolo uvedené prvé flexibilné sekundové lepidlo:  Power Flex Gel.

2006

Inovácia receptúry sekundových lepidiel s vyššou odolnosťou proti otrasom a vibráciám.

1997

Akvizícia spoločnosti Loctite, spoločnosťou Henkel..

 

 

1975

Loctite prichádza na trh s radom sekundových lepidiel, ktorý nachádza svoje uplatnenie nielen v priemysle, ale aj pri bežných opravách v domácnosti.

1968

Spoločnosť v tomto roku vstupuje na automobilový trh. Zabraňuje tak svojimi produktami uvoľňovaniu spojovacích prvkov vďaka vibráciám z častí motorov.

1960

V roku 1960 predaj dosiahol už viac ako 1 milión dolárov. Spoločnosť Loctite odprezentovala svoju novú marketingovú stratégiu: "Nepredávame len lepidlá, predávame systém", pričom zdôrazňovali zásadný vplyv produktov Loctite na celkovú životnosť výrobných zariadení a ich údržbu.

1953


Vo  všetkých druhoch výrobných zariadení, rovnako ako dnes, dochádza k treniu a záťaži, ktoré spôsobuje opotrebenie, trhliny, povolovanie komponentov matíc a skrutiek, netesnosti. Dlhodobo bol tento problém považovaný za neriešiteľný, pokiaľ otec a syn, chemici Dr. Vernon Krieble a s Robert Krieble navynašli anaeróbne tesnenia v laboratóriách Trinity College v Connecticut.               

Tento jedinečný spôsob stabilizácie, unikátny systém živice, po aplikácií na matice s skrutky, tmel vyplnil medzery a všetko udržal na svojom mieste. Po príchode produktu na komerčný trh, založil pán Krieble spoločnosť American Sealants.